Título: A tartaruga que quería durmir.
Nome do centro: CPI As Revoltas. Cabana de Bergantiños (A Coruña)
Nievel educativo: Alumnado do 2º ciclo de Educación Infantil.
Estes contos-vídeo saen dunha convocatoria que fixo a Xunta xa fai dous anos para participar na actividade de edición de vídeo "Nós tamén creamos".
Outros contos que se poden ver na na páxina na CRTVG son:
ALUMNADO DO PRIMEIRO CICLO DE EDUCACION PRIMARIA
Lobo feroz, CPI Santa Lucía, Moraña, Pontevedra.
ALUMNADO DO SEGUNDO CICLO DE EDUCACION PRIMARIA
A máscara do león, CEIP Felipe de Castro, Noia, A Coruña.
Lobo feroz, CPI Santa Lucía, Moraña, Pontevedra.
ALUMNADO DO SEGUNDO CICLO DE EDUCACION PRIMARIA
A máscara do león, CEIP Felipe de Castro, Noia, A Coruña.
De acordo coas bases do concurso,
o profesorado que elaborou estas curtas foi recoñecido con 20 horas de
innovación educativa e o seu centro recibiu unha pantalla de plasma de
alta definición, un lote de libros de OQOeditora e mais un diploma
acreditativo.
A gran calidade dos traballos presentados motivou que a comisión de valoración acordase realizar mencións especiais en cada categoría:
ALUMNADO DO SEGUNDO CICLO DE EDUCACION INFANTIL
Maxia, CEIP Felipe de Castro, Noia, A Coruña, pola súa orixinalidade e calidade estética.
ALUMNADO DO PRIMEIRO CICLO DE EDUCACION PRIMARIA
A vella Lulula, CEE de Vilagarcía de Arousa, Pontevedra, pola calidade creativa, técnica e musical
ALUMNADO DO SEGUNDO CICLO DE EDUCACION INFANTIL
Maxia, CEIP Felipe de Castro, Noia, A Coruña, pola súa orixinalidade e calidade estética.
ALUMNADO DO PRIMEIRO CICLO DE EDUCACION PRIMARIA
A vella Lulula, CEE de Vilagarcía de Arousa, Pontevedra, pola calidade creativa, técnica e musical
Un can e un gato, CRA Ponte da Pedra, Carballo, A Coruña, pola calidade estética, axilidade narrativa e expresividade.
ALUMNADO DO SEGUNDO CICLO DE EDUCACION PRIMARIA
A máscara do león, CPI San Benito de Lérez, Pontevedra, pola orixinalidade e calidade estética.
A máscara do león, CPI San Benito de Lérez, Pontevedra, pola orixinalidade e calidade estética.
Sem comentários:
Enviar um comentário