O efecto Streisand é un fenómeno de Internet no que unha tentativa de censura ou agocho de certa información fracasa ou é ata contraproducente para o censor, posto que esta acaba sendo amplamente divulgada, recibindo maior publicidade da que tería se non se houbese pretendido agochar.
Normalmente, estes intentos de censura diríxense cara a fotos, ficheiros ou páxinas web, especialmente mediante cartas que ameazan con emprender accións legais por parte do censor. Lonxe de ser eliminada, a dita información recibe moita publicidade, e acaba sendo rapidamente distribuída a través de blogs, sitios de novas ou sistemas P2P.
Este efecto ocorre, segundo o experto en Internet John Gilmore, porque a rede interpreta a censura coma un dano ou ataque cara a ela.
Este efecto está sendo producido pola imaxe que temos no artigo.
Ver a imaxe no sitio censor
Máis exemplos do Efecto Streisand.
Artigo relacionado:
Directores pelotudos e inspectores ociosos
Páginas
Etiquetas
- Apalpador
- Arte
- Aviación
- Biografías
- Camelia
- Campañas
- Campolongo
- Celebracións
- CGENDL
- Chinés
- Cine
- Cogomelos
- Contos
- Curiosidades
- Curtametraxes
- Curtas
- Danzas
- Día da Paz
- E. Física
- Ensino
- Entrevistas
- Entroido
- Fotos
- Fraseoloxía
- Ghafos
- Gramatica
- Historia
- Humor
- Igualdade
- Informática
- Inglés
- Lexislación
- Libros
- Lingua
- Medio
- Mitoloxía
- Moureira
- Música
- Novas
- Opinión
- Paradoxos
- Partituras
- Peliculas
- Persoeiros
- Plantas
- Poesía
- Política
- Pontevedra
- Refraneiro
- Revistas
- Saúde
- Teatro
- Unesco
- Verbas
- Vídeos
- Xadrez
- Xogos
- Xogos de sortes
- Xogos Lim
- Yogote
Sem comentários:
Enviar um comentário